Pages

8 Ocak 2012 Pazar

Çocuk Olmak İsterdim!!

Çocuk olmak isterdim,çocuk olup tek derdim kanayan yaralarım ve yan komşunun çocuğunun oyuncağı...ona ulaştığımda ise başka bi oyuncak..ona ulaştığım da da bir başkası..çocuk olup dünyaya korkusuzca yaklaşmak..
.

0 yorum:

Yorum Gönder