Çocuk olmak isterdim,çocuk olup tek derdim kanayan yaralarım ve yan komşunun çocuğunun oyuncağı...ona ulaştığımda ise başka bi oyuncak..ona ulaştığım da da bir başkası..çocuk olup dünyaya korkusuzca yaklaşmak..
.
merhaba,ben didem 1991 doğumluyum.maltepe üniversitesinde çocuk gelişimi öğrencisiyim.minik çocukların minik akıllarından çıkan fikirleri sizlerle paylaşmayı,çeşitli kitapları önermeyi,çeşitli programları blog umda paylaşmayı istiyorum.ilginiz için teşekkür ederim.=)
0 yorum:
Yorum Gönder